netom poslije.....
(prestaro za odgovor)
Zoky
2009-07-18 11:12:54 UTC
Molim vas ako ce mi dati netko savjet za netom poslije tetoviranja kako
njegovati svjezu sliku?
johndory
2009-07-18 15:10:23 UTC
Post by Zoky
Molim vas ako ce mi dati netko savjet za netom poslije tetoviranja
kako njegovati svjezu sliku?
mazi sa bepanthen-om (mast,ne krema)... tetovaza bi uvijek trebala bit masna
i sto vise na zraku.
mazi 5-6 puta dnevno... prve dane zastititi folijom kada ides spavat...
kada peres (prije svakog novog mazanja) peri samo vodom ili gelom za
tusiranje koji ima ph 5,5....
izbjegavaj kupanje i jako sunce lalala...
to je to...

ajd fotku na binse..... ;)
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Denzil
2009-07-18 15:25:58 UTC
Post by johndory
Post by Zoky
[...]
Zaboravio si da nakon toteoviranja dode OVDJE, spusti hlace, bend over
and joins the club.

:)
johndory
2009-07-18 15:43:24 UTC
Post by Denzil
Post by johndory
Post by Zoky
[...]
;))
to se podrazumijeva
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Denzil
2009-07-18 18:45:12 UTC
Post by johndory
Post by Denzil
Post by johndory
Post by Zoky
[...]
Ako je za suditi po slici, tetovirala se in fact ZENSKA osoba.. JD,
prevareni smo!!
johndory
2009-07-18 19:06:08 UTC
Post by Denzil
Post by johndory
Post by Denzil
Post by johndory
Post by Zoky
[...]
ako je za sudit po mejlu nije/nismo prevareni. ;)
confused
...back to attack !
BuffaloSoldier
Izgleda da je u pitanju baš ono što ova grupa treba :)))
johndory
2009-07-19 11:32:27 UTC
Post by BuffaloSoldier
Post by johndory
ako je za sudit po mejlu nije/nismo prevareni. ;)
confused
Izgleda da je u pitanju baš ono što ova grupa treba :)))
primatelja ;)
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Denzil

johndory
2009-07-18 15:11:45 UTC
Post by Zoky
Molim vas ako ce mi dati netko savjet za netom poslije tetoviranja
kako njegovati svjezu sliku?
btw. di si radio tattoo,a da nisi dobio upute za "sta i kako" nakon
tetoviranja?
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore