preporuke
(prestaro za odgovor)
ja
2011-05-01 20:07:48 UTC
Pozdrav,planiram uskoro na tetoviranje pa bih vas molio preporuke;dakle u
planu je ili nesto iz horoskopskog znaka (bik) ili nesto vezano uz gitare,pa
ako netko ima prijedlog ili nekakav zanimljiv link vezan uz moj izbor bio
bih jako zahvalan;Lp!
johndory
2011-05-02 14:32:44 UTC
Post by ja
[...]
odluci prvo tocno sta zelis.
(ja bi radje iso na gitare, nego horoskop jer su ti znakovi dosta
isfurani)...
i onda udri po google images i nađi fotku koja ti je ok. (ne mora bit
tetovaza).
ili javi sta si tocno odlučio pa cu ti moc vise pomoci..

pozdrav
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore