Kako da najefikasnije skinem tetovazu bivseg decka ?
(prestaro za odgovor)
tihi
2009-10-14 20:08:11 UTC
johndory
2009-10-14 21:05:26 UTC
"tihi" <***@gmail.com>

stavi drugu preko.
pretpostavljam da je ime i da nije veliko i jako popunjeno pa ce se lako
sredit nesto.
definitivno najbolje rijesenje - nemoj da ti mazu oci sa nekim laserima i
pizdarijama.
"cover up" se zove pa baci u google u kombinaciji sa "tattoo"...

npr :
od ovog http://tinyurl.com/yh2w929 dodje ovo :
http://tinyurl.com/yz4n6lv
samo primjer ;)

pozdrav,
JD
--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore
Mike Torello D.E.A.
2009-10-19 15:35:47 UTC
Post by johndory
"cover up" se zove pa baci u google u kombinaciji sa "tattoo"...
jos bi trebalo spomenuti da "cover up" u prosjeku bude najmanje velicine
tetovaze koja se zeli pokriti na kvadrat...

dakle ako zelis pokriti tetovazu 2x2cm, najvjerojatnije je da ce slika koja
ju u potpunosti treba sakriti biti velika 4x4cm
johndory
2009-10-19 16:45:23 UTC
Post by Mike Torello D.E.A.
Post by johndory
"cover up" se zove pa baci u google u kombinaciji sa "tattoo"...
jos bi trebalo spomenuti da "cover up" u prosjeku bude najmanje
velicine tetovaze koja se zeli pokriti na kvadrat...
otkud ti ta "definicija" ? ;) (ne kazem da nije tocna,samo nisam iso za
cover upovima bas previse)
mislim da ce joj tattoo majstor najbolje reci kako,sta i koliko pokriti pa
preporucam odlazak kod kojeg...

zivili
...back to attack !
Mike Torello D.E.A.
2009-10-19 19:00:48 UTC
Post by johndory
Post by Mike Torello D.E.A.
Post by johndory
[...]
temeljena na vlastitom iskustvu... =)
sto mislis koliko velika mora biti tetovaza da pokrije maè ¹irok 2cm a
dugacak 7cm? =)
sta mislis koliko mora biti velik jebeni delfin da pokrije ime "Tamara" s
tim da je slovo T visoko 2cm i svako iduce je 1-2mm niŸe od njega =)...
koliko mora biti velik ¹korpion da pokrije AS pik kartu (3x5cm) na ramenu?
=)

ovo ti je najbolje primjer omjera velicine cover-upa =)
ako ga napravis premalenog kao na ovoj slici, vrh sttrijele i dio luka se
vide, kao i noga... dakle treba biti jos vece... e sad, neki ljudi zele
slikama poput skorpiona ili pauka pokriti staru tetovazu??? sta mislis
koliko jebeno velika mora biti tarantula da pokrije neki prija¹nji rad =)

Ovo sto sam ja rekao je vise manje okvirno ali univarzalno pravilo...
naravno, ako pokrivas cistim crnilom, onda cover up moze biti tek nesto veci
od onog sto pokriva =) Mislim, znas i sam, sto ja to tebi uopce pricam =)
hehehe
Mike Torello D.E.A.
2009-10-19 19:05:00 UTC
neka prosudi sama o velicini coverupa...

johndory
2009-10-19 19:12:31 UTC
Post by Mike Torello D.E.A.
temeljena na vlastitom iskustvu... =)
sto mislis koliko velika mora biti tetovaza da pokrije maè ¹irok 2cm a
dugacak 7cm? =)
2,5cm x 7,5cm :))))
Post by Mike Torello D.E.A.
Ovo sto sam ja rekao je vise manje okvirno ali univarzalno pravilo...
mislim da nema univerzalnog pravila ;)
Post by Mike Torello D.E.A.
naravno, ako pokrivas cistim crnilom, onda cover up moze biti tek
nesto veci od onog sto pokriva =) Mislim, znas i sam, sto ja to tebi
uopce pricam =) hehehe
hehe :))
...back to attack !
Mike Torello D.E.A.
a ako pokrivas sa skorpionom? =)
johndory
2009-10-19 20:32:20 UTC
Post by Mike Torello D.E.A.
Post by johndory
Post by Mike Torello D.E.A.
temeljena na vlastitom iskustvu... =)
sto mislis koliko velika mora biti tetovaza da pokrije maè ¹irok
2cm a dugacak 7cm? =)
2,5cm x 7,5cm :))))
a ako pokrivas sa skorpionom? =)
zavisi koji skorpion... :D
...back to attack !
Chris
2009-10-29 20:02:09 UTC
Post by johndory
[...]
NADJI SI DRUGOG DECKA SA ISTIM KARAKTERISTIKAMA LOL :)

Mike Torello D.E.A.
2009-10-19 15:33:53 UTC
flexaricom!